Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16147
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підгірний, Олег Валерійович | - |
dc.contributor.author | Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-29T14:52:02Z | - |
dc.date.available | 2022-11-29T14:52:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Підгірний О. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) / О. В. Підгірний. - Одеса6 Університет Ушиснького, 2022. - 27 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16147 | - |
dc.description.abstract | Дисципліна «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) є однією провідних дисциплін робочого навчального плану Інституту фізичної культури спорту і реабілітації Університету Ушинського. В межах дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» майбутні вчителів фізичної культури здобувають знання щодо основних понять і термінів особливостей професійної діяльності та майстерності вчителів і тренерів у сфері фізичної культури. У системі фізичного виховання студентів назріла необхідність проведення занять, спираючись на можливості та схильності до різних видів оздоровчої діяльності. Різноманітність занять, що проводяться, у багатьох випадках зумовлює зацікавленість та бажання студентів займатися фізичними вправами взагалі та фітнесом зокрема. Необхідність вивчення наукових основ впливу занять в групах на рівень фізичної підготовленості, а також планування оздоровчо-тренувального процесу послужили підставою для проведення цього дослідження. Використання системного підходу під час проведення занять із дисципліни спортивно-педагогічного вдосконалення сприяло підвищенню ефективності фізичних навантажень, які виконуються на заняттях. За останні роки спортивно-педагогічне вдосконалення вчителів та тренерів набирає значних обертів у сфері фізичної культури та спорту, збагачується рівень знань, умінь і навичок, з’являються нові методики, погляди та методи навчально-тренувального процесу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | спортивно-педагогічне вдосконалення | uk |
dc.subject | методичні рекомендації з фізичної культури | uk |
dc.subject | практичні заняття | uk |
dc.subject | оздоровча діяльність | uk |
dc.subject | фізична підготовленість | uk |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk |
dc.subject | методи навчально-тренувального процесу | uk |
dc.title | Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спортивних ігор |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych 2022.pdf | 503.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.