Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідгірний, Олег Валерійович-
dc.contributor.authorPidhirnyi, Oleh Valeriiovych-
dc.date.accessioned2022-11-29T14:52:02Z-
dc.date.available2022-11-29T14:52:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПідгірний О. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) / О. В. Підгірний. - Одеса6 Університет Ушиснького, 2022. - 27 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16147-
dc.description.abstractДисципліна «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) є однією провідних дисциплін робочого навчального плану Інституту фізичної культури спорту і реабілітації Університету Ушинського. В межах дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» майбутні вчителів фізичної культури здобувають знання щодо основних понять і термінів особливостей професійної діяльності та майстерності вчителів і тренерів у сфері фізичної культури. У системі фізичного виховання студентів назріла необхідність проведення занять, спираючись на можливості та схильності до різних видів оздоровчої діяльності. Різноманітність занять, що проводяться, у багатьох випадках зумовлює зацікавленість та бажання студентів займатися фізичними вправами взагалі та фітнесом зокрема. Необхідність вивчення наукових основ впливу занять в групах на рівень фізичної підготовленості, а також планування оздоровчо-тренувального процесу послужили підставою для проведення цього дослідження. Використання системного підходу під час проведення занять із дисципліни спортивно-педагогічного вдосконалення сприяло підвищенню ефективності фізичних навантажень, які виконуються на заняттях. За останні роки спортивно-педагогічне вдосконалення вчителів та тренерів набирає значних обертів у сфері фізичної культури та спорту, збагачується рівень знань, умінь і навичок, з’являються нові методики, погляди та методи навчально-тренувального процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectспортивно-педагогічне вдосконаленняuk
dc.subjectметодичні рекомендації з фізичної культуриuk
dc.subjectпрактичні заняттяuk
dc.subjectоздоровча діяльністьuk
dc.subjectфізична підготовленістьuk
dc.subjectсамостійна робота студентівuk
dc.subjectметоди навчально-тренувального процесуuk
dc.titleМетодичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)uk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра спортивних ігор

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych 2022.pdf503.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.