Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2022-11-27T23:53:00Z-
dc.date.available2022-11-27T23:53:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРеброва О.Є. Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва: [монографія]. Друге видання, перероб. І доп. / О.Є. Реброва. – Одеса, ПНПУ імені К.Д. Ушинського, 2023. – 310 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16143-
dc.description.abstractУ монографії розглянуто сутність художньої ментальності, сукупність категорій, через які вона визначається: художня картина світу, художній світогляд, художнє мислення, інтерпретація тощо. Уточнено сутність даних понять у контексті ментальних процесів мистецької освіти. Представлена сукупність функцій художньої ментальності в освітньому процесі. Культурологічний, герменевтичний та ін. підходи до художньої ментальності, праксеологічний та праксіметричний - до художньої ментальності особистості, їх застосування в проекції мистецької педагогіки зумовили введення в науковий обіг поняття «художньо-ментальний досвід». У зв’язку з цим у монографії уточнено базові поняття «естетичний досвід», «художньо-естетичний досвід», «ментальний досвід». Фаховий контекст художньої ментальності дозволив обґрунтувати сутність та побудувати компоненту структуру художньо-ментального досвіду майбутніх учителів та майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. Друге видання доповнено глосарієм, містить редагування, уточнення деяких ключових понять та феноменів художної ментальності. Книга адресована науковцям, аспірантам, магістрантам, студентам педагогічних та мистецько-педагогічних навчальних закладів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectхудожністьuk
dc.subjectхудожній досвідuk
dc.subjectхудожня ментальністьuk
dc.subjectхудожньо-ментальний досвідuk
dc.subjectсвітоглядuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectмайбутні викладачі мистецьких дисциплінuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectвиконавська підготовкаuk
dc.subjectхудожній стильuk
dc.subjectхудожній образuk
dc.subjectхудожнє мисленняuk
dc.subjectментального досвіду майбутніх учителівментального досвіду майбутніх учителів мистецтваuk
dc.subjectінтелектуальна активність-
dc.subjectінтерпретація-
dc.subjectхудожнє сприйняття-
dc.subjectхудожньо-творче самовираження-
dc.subjectідентифікація-
dc.subjectтвори мистецтва-
dc.titleТеоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва: монографіяuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova Olena Yevgenivna 2023.pdf2.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.