Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16125
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атаманюк, Зоя Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Atamanyuk, Zoya Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T08:46:09Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T08:46:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Атаманюк З. М. Сучасна освіта через призму цінностей свободи / Зоя Миколаївна Атаманюк // Інновації в освіті: сутність, проблеми, перспективи : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 27-28 жовтня 2022 р.). - С. 83-84. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16125 | - |
dc.description.abstract | Цілком природно, що розвиток філософії освіти потребує наукового обґрунтування та філософської рефлексії, а саме: переосмислення педагогічних ідей шляхом їх наукової інвентаризації та подальшої теоретичної реконструкції, визначення ідеалу освіченої людини та впливу філософії на освіту. Вирішення даних завдань можливо на засадах нової раціональності, котра, по-перше, фокусує увагу на відтворенні умов і структури проблемних ситуацій, в які потрапляє сучасна людина у своїх взаємовідносинах із реальністю, по-друге, предметом якої виступає реальність людської дії, реальність становлення і формування дійсності через діяльність, що передбачає саморозвиток її суб'єктів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Одеська державна академія будівництва та архітектури | uk |
dc.subject | сучасна освіта | uk |
dc.subject | цінності свободи | uk |
dc.subject | свобода | uk |
dc.title | Сучасна освіта через призму цінностей свободи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Atamaniuk.pdf | 394.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.