Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16090
Title: | Формування графічних навичок учнів початкових класів на уроках письма |
Authors: | Щепцова, О. М. |
Keywords: | графічні навички учнів початкова школа урок письма в початковій школі стрктурні компоненти письма каліграфія |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Щепцова О. М. Формування графічних навичок учнів початкових класів на уроках письма / О. М. Щепцова // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 207-220. |
Abstract: | Письмо – комплексний вид навчальної діяльності учнів початкових класів. Воно складається з цілої низки структурних компонентів, багатьох правил і умінь, оволодіння якими – це складний, тривалий і нелегкий процес не тільки для шестирічних, а й взагалі для учнів початкових класів. Різні науковці (Н.Красногорський, О. Запорожець) зазначали, що дитина, навчаючись писати, повинна оволодіти трьома основними групами навичок, а саме: а) технічними – правильно користуватися письмовим знаряддям, координувати рухи руки, дотримуватися гігієнічних правил; б) графічними – правильно зображувати окремі букви, склади, слова; писати букви з необхідним нахилом, розміщувати їх рівномірно в слові та в рядку; правильно з’єднувати, дотримуватися визначеної відстані між словами; в) орфографічними – правильно визначати звуковий і буквений склад слів, коментувати їх написання, самостійно добирати слова. Щоб навчання каліграфічного письма було успішним, систематичним і послідовним, слід домагатися правильного написання букв під час виконання будь-яких письмових робіт. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16090 |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shcheptsova 2022.pdf | 700.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.