Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатаєва, В. В.-
dc.date.accessioned2022-11-08T12:35:27Z-
dc.date.available2022-11-08T12:35:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКатаєва В. В. Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури / В. В. Катаєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 57-91.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16078-
dc.description.abstractУ статті автор зупинився на одному з аспектів реалізації компетентнісного підходу – розвитку критичного мислення школярів, зокрема, на уроках української літератури, спираючись на активні та інтерактивні форми навчання, методичні стратегії та прийоми, надані новітньою технологією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectурок української мовиuk
dc.subjectграфічні організатори на уроціuk
dc.subjectінтерактивні форми навчанняuk
dc.subjectметодична стратегіяuk
dc.titleВикористання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літературиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kataeva V.V. 2022.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.