Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Катаєва, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T12:35:27Z | - |
dc.date.available | 2022-11-08T12:35:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Катаєва В. В. Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури / В. В. Катаєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 57-91. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16078 | - |
dc.description.abstract | У статті автор зупинився на одному з аспектів реалізації компетентнісного підходу – розвитку критичного мислення школярів, зокрема, на уроках української літератури, спираючись на активні та інтерактивні форми навчання, методичні стратегії та прийоми, надані новітньою технологією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення». | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | урок української мови | uk |
dc.subject | графічні організатори на уроці | uk |
dc.subject | інтерактивні форми навчання | uk |
dc.subject | методична стратегія | uk |
dc.title | Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kataeva V.V. 2022.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.