Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16074
Назва: | Інноваційні технології в початковій школі: вимоги Нової української школи |
Автори: | Алимова, І. А. |
Ключові слова: | інноваційні технології початкова школа успішність учнів інтерактивне навчання інтерактивні мультимедійні засоби професійна взаємодія |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Алимова А. І. Інноваційні технології в початковій школі: вимоги Нової української школи / А. І. Алімова // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упоряд. І. О. Бартєнєва. - Одеса, 2022. Лютий. - С. 4-15. |
Короткий огляд (реферат): | Організація проведеної роботи забезпечила наступні результати: було створено комфортне освітнє середовище та умови для задоволення індивідуальних освітніх потреб суб’єктів освітньо-виховного процесу (вчителів, учнів); діти самостійно мали змогу обрати пріоритетні інтерактивні технології; підвищилася освітня мотивація школярів; були сформовані навички цілепокладання, планування своєї діяльності, вміння здійснювати самоконтроль і самооцінку. Комплексне використання в освітньому процесі інноваційних ехнологій навчання, перенесення акцентів на ігрові інтерактивні форми та методи навчання; застосування інтерактивних мультимедійних засобів навчання; кооперативна професійна взаємодія з одногрупниками; організація інтегрованого навчання забезпечила якісні позитивні результати. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16074 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Alimova І. 2022.pdf | 302.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.