Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16064
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бринза, Ірина В’ячеславівна | - |
dc.contributor.author | Брынза, Ирина Вячеславовна | - |
dc.contributor.author | Brynza, Iryna Vyacheslavivna | - |
dc.contributor.author | Кочерба, І. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T13:19:14Z | - |
dc.date.available | 2022-11-04T13:19:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бринза І. В. Психологічні особливості старших підлітків, які спряжені з труднощами спілкування / І. В. Бринза, І. П. Кочерба // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 135-141. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16064 | - |
dc.description.abstract | У статті надані результати емпіричного дослідження, спрямованого на виявлення психологічних особливостей особистості, які супроводжують труднощі у спілкуванні в підлітковому віці. Надається тлумачення понять, що залучено у дослідженні. До методичного комплексу увійшли: опитувальник «Тест-опитувальник комунікативних та організаторських здібностей» (КОС-1), «Багатофакторний особистісний опитувальник 16-FP (Р. Кеттелла)». Доведено, що 136 комунікативні здібності та вміння супроводжуються певною кількісно-якісною комбінацією рис особистості за Р. Кеттеллом. Труднощі у спілкуванні виникають у тих підлітків, у яких спостерігаються група рис: А- (шизотімія), О- (самовпевненість), Н- (боязкість), L- (довірливість), Q4-(розслабленість). Не виникають труднощі у спілкування при наявності у підлітків рис особистості, серед яких: А+ (афектотимія), С+ (сила «Я»), Е+ (домінантність), F (безпечність) N+ (проникливість), Q1+ (радикалізм), Q2+ (самодостатність), Q3+ (високий самоконтроль). Надані психологічні портрети підлітків, які мають труднощі у спілкуванні та навпаки їх не відчувають. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бєлий А. Є. | uk |
dc.subject | старший підліток | uk |
dc.subject | комунікативні уміння | uk |
dc.subject | комунікативні здібності | uk |
dc.subject | трудності у спілкуванні | uk |
dc.title | Психологічні особливості старших підлітків, які спряжені з труднощами спілкування | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brynza Iryna Vyacheslavivna.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.