Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16038
Назва: | Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Максименко, Юрий Борисович Maksymenko, Yurii Borysovych Максименко, Юрій Борисович Малюта, Ю. С. |
Ключові слова: | інформаційна компетентність діалог з комп'ютером персоніфікація образ комп'ютера |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ФОП Бєлий А. Є. |
Бібліографічний опис: | Максименко Ю. Б. Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку / Ю. Б. Максименко, Ю. С. Малюта // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 45-52. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено результати дослідження сприйняття дітей молодшого шкільного віку образу комп'ютера Виявлено, що діти молодшого шкільного віку опосередковують комп’ютер активним та ініціативним і мають низький ступінь персоніфікації. Вони наділяють комп'ютер активністю та ініціативністю, сприймають його як іграшку, комунікатора, емоційний фон спілкування у них більш забарвлений позитивними емоціями. Проведений аналіз динаміки зміни персоніфікації комп'ютера за гендером показав, що дівчата менш уособлюють комп'ютер, ніж хлопчики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16038 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Maksymenko Yurii Borysovych.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.