Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1598
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегірменджі, Еліна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T09:18:22Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T09:18:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Дегірменджі, Е. В. Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Еліна Володимирівна Дегірменджі; наук. кер. О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 220 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1598 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. У роботі розширено розуміння поняття інтенсивного навчання. Досліджено витоки зародження технологій інтенсивного навчання, принципи та підходи щодо його організації. Розглянуто особистісні чинники успішності оволодіння іноземною мовою. Розроблено методику діагностики рівня успішності оволодіння англійською мовою на початковому етапі. Апробація створеного психодіагностичного інструменту показала належну ступінь його валідності та надійності. The thesis is devoted to the problem of psychological characteristics of University intensive foreign language teaching. The notion of intensive teaching has been broadened, approaches, principles and factors of its organization have been investigated. There have been analyzed psychological determinants of foreign languages’ acquisition. The procedure diagnosing progress in a foreign language acquisition has been offered and empirically proved. The emotive-communicative method of teaching foreign languages which consists of communicative, cognitive, emotional-motivational components has been worked out and checked. There have been pointed out and described four psychological types of students according to different ways of their foreign language acquisition in terms of intensive teaching (emotional-optimistic, motivational-purposeful, intellectual, communicative). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтенсифікація | uk |
dc.subject | емоційно-комунікативний метод | uk |
dc.subject | інтенсивне навчання іноземної мови | uk |
dc.subject | психологічні детермінанти | uk |
dc.subject | мовні та мовленнєві вміння | uk |
dc.subject | типи оволодіння іноземною мовою | uk |
dc.subject | интенсификация | uk |
dc.subject | intensification | uk |
dc.subject | emotive-communicative method | uk |
dc.subject | intensive foreign language teaching | uk |
dc.subject | psychological determinants | uk |
dc.subject | linguistic and communicative skills | uk |
dc.subject | types of a foreign language acquisition | uk |
dc.title | Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів | uk |
dc.title.alternative | Psychological characteristics of intensive teaching foreign language to university students | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dehirmendzhi.pdf | 3.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.