Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Совкова, Тетяна Сократівна | - |
dc.contributor.author | Sovkova, Tetiana Sokrativna | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-28T07:02:47Z | - |
dc.date.available | 2022-10-28T07:02:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | The recommended citation for this publication is: Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. Available at : DOI - 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.III | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15989 | - |
dc.description.abstract | All rights reserved. Printed in the United States of America. No part of this publication may be reproduced, distributed, or transmitted, in any form or by any means, or stored in a data base or retrieval system, without the prior written permission of the publisher. The content and reliability of the articles are the responsibility of the authors. When using and borrowing materials reference to the publication is required.Collection of scientific articles published is the scientific and practical publication, which contains scientific articles of students, graduate students, Candidates and Doctors of Sciences, research workers and practitioners from Europe and Ukraine. The articles contain the study, reflecting the processes and changes in the structure of modern science. Всі підходи дозволяють за допомогою опори на систему взаємопов’язаних понять, ідей, способів і дій забезпечувати та підтримувати процеси самоорганізації, самовдосконалення, самореалізації, самопрояву суб’єкта пізнавальної діяльності, усвідомлення цінності особистісного сенсу наукового мислення та значущості метазнань як основ духовно-моральної та інтелектуальної культури професійного менталітету, соціалізації особистості. Проектування нових способів отримання знань та рішення педагогічних проблем є основою інноваційної діяльності викладача. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Library of Congress Cataloging-in-Publication Data | uk |
dc.subject | метод кейс-стаді | uk |
dc.subject | case-study | uk |
dc.subject | метод кейсів | uk |
dc.subject | метод асоціативних ланцюжків | uk |
dc.subject | метод «Кроссенс» | uk |
dc.subject | прямі аналогії | uk |
dc.subject | символічні аналогії | uk |
dc.subject | особисті аналогії | uk |
dc.subject | концептуальні карти | uk |
dc.subject | ментальні карти | uk |
dc.subject | concept-maps | uk |
dc.subject | mind maps | uk |
dc.subject | інтелект-карти | uk |
dc.title | Впровадження інноваційних технологій у навчання фізики в закладах вищої освіти | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical foundations of pedagogy and education.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.