Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1596
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегірменджі, Мюджахіт | - |
dc.contributor.author | Degirmenci, Mucahit | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T09:05:17Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T09:05:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Дегірменджі М. Підготовка фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах Туреччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мюджахіт Дегірменджі; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1596 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено вивченню особливостей підготовки фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах Туреччини. У роботі уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження. Охарактеризовано сучасні підходи до вищої педагогічної освіти. Розглянуто процес становлення дошкільної освіти в Турецькій Республіці. Виокремлено етапи й основні тенденції розвитку турецької системи підготовки фахівців дошкільної освіти. Емпірично досліджено погляди турецьких і українських вихователів та студентів на проблему підготовки педагогічних кадрів дошкільного фаху. Здійснено науково-педагогічне оцінювання історичного досвіду та розвитку системи підготовки фахівців дошкільної освіти у турецьких вищих навчальних закладах. Виділено переваги і недоліки зазначеної системи. Досліджено особливості організації навчального процесу підготовки спеціалістів дошкільної освіти, його зміст, структуру та функції.The dissertation deals with the issue of preschool teacher training in higher educational establishments in Turkey. The essence of the terms “higher education”, “higher preschool education” have been specified. The development and changes in early childhood education governmental policy have been pointed out. Three stages of preschool teacher training in Turkey (imperial, republican and modern) have been revealed. The Turkish National Education System is organized taking into consideration the following principles: universality and equality, focus on the needs of the individual and society, continuity of education, Ataturk’s revolutionary principles, democratic education, secularization of education, scientific content, co-education opportunities, ubiquity of education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вища педагогічна освіта | uk |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk |
dc.subject | турецька система освіти | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | підготовка фахівців дошкільної освіти | uk |
dc.subject | higher pedagogical education | uk |
dc.subject | higher educational establishment | uk |
dc.subject | Turkish education system | uk |
dc.subject | preschool teacher training | uk |
dc.title | Підготовка фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах Туреччини | uk |
dc.title.alternative | Preschool Teacher Training in Higher Educational Establishments in Turkey | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Degirmenci Mucahit.pdf | 234.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.