Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15969
Title: | Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки |
Authors: | Ходанич, О. О. |
Keywords: | самооцінка підлітки самосвідомість психологічні дійсності діагностування результатів навчання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ходанич О. О. Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки / О. О. Ходанич // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 128-135. |
Abstract: | Самооцінка часто розглядається не як окремий феномен, а як включений у більш концептуальні утворення – самосвідомість, Я-концепцію, що призводить до поширеного в психологічній науці вживання поняття, під яким розуміються різні психологічні дійсності. Дані особливості призводять до труднощів у визначенні не тільки самого поняття «самооцінка», а й до виокремлення її характеристик, механізмів, умов та факторів формування, у тому числі й у підлітковому віці. Підлітковий вік – один з визначальних періодів для формування сталої адекватної самооцінки, яка є багатоаспектним об’єктом наукового дослідження. Достеменно відомо, що у підлітковому віці відбувається бурхливий розвиток і перебудова організму, однак дитина цього віку не тільки ззовні стає дорослою. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15969 |
Appears in Collections: | Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khodanovich 2022.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.