Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Ю.-
dc.date.accessioned2022-10-14T11:26:46Z-
dc.date.available2022-10-14T11:26:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМакарова Ю, Категорія мотивації у сучасному науковому дискурсі / Ю. Макарова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 96-100.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15929-
dc.description.abstractКожний вид діяльності має свої мотиви — в залежності від предмета діяльності. Саме самореалізація людини, її саморозвиток і невпинний в цьому сенсі рух вперед створюють нові сфери діяльності та нові, відповідні для них, мотиваційні засади. Мотивація є важливим чинником педагогічної діяльності. Найбільш вагомим тут постає мотив спрямованості, який безпосередньо пов'язаний зі змістом цього різновиду діяльності. Серед педагогічних мотивів слід виділити також динамічність, емоційну забарвленість, стійкість. Всі вони взаємопов'язані та взаємодіють один з одним.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнауковий дискурсuk
dc.subjectпоняття мотиваціїuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.titleКатегорія мотивації у сучасному науковому дискурсіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu. Maakarova 2021.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.