Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15919
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фан Фей | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T07:58:58Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T07:58:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Фан Фей Художньо-герменевтичний підхід як методологічна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Фан Фей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 64-67. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15919 | - |
dc.description.abstract | В обґрунтуванні значущості зазначеного підходу вихідним є розуміння, що здатність студентів-піаністів до осягнення змістовної семантики художніх елементів музичного тексту, на тлі обізнаності в етнічно-стилістичних архетипах, є не тільки показником етнокультурної освіченості зазначених фахівців, а й має вагомий вплив на формування в них етно-стильових умінь. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутній учитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | мистецька педагогіки | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | Музична герменевтика | uk |
dc.title | Художньо-герменевтичний підхід як методологіЧна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Artistic and hermeneutic approach.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.