Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1589
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балакірєва, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Balakireva, Victoria Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T07:34:52Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T07:34:52Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Балакірєва, В. А. Підготовка майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Анатоліївна Балакірєва; наук. кер. І. О. Пальшкова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1589 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні вперше визначено й науково обґрунтовано сутність і структуру феномена «готовність майбутнього вчителя до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу», виявлено й науково обґрунтовано педагогічні умови, визначено компоненти, критерії, показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх педагогів до організації самостійної навчальної роботи в закладах інтернатного типу; розроблено, науково обґрунтовано й апробовано модель поетапної підготовки майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу. In this research the essence and the structure of the phenomen of “readiness of future teachers to organize a self–study work of primary school children in boarding schools” are first indentified and scientifically substantiated; the pedagogical conditions (study orientation to the self-development of future teachers and individualization of goals and content of their preparation for the work in boarding schools; professional orientation of future teachers’ self-study for to work in the boarding schools in the research and project activity; students’ submersion into different types of practically oriented self-activity with the pupils of boarding schools are discovered and scientifically grounded; the components, the criteries, the parameters are defined; the levels of future teachers’ readiness to organize the self-study work in boarding schools are characterized. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | самостійна навчальна робота | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | готовність до професійно-педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | заклад інтернатного типу | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | self-study work | uk |
dc.subject | professional educational training | uk |
dc.subject | readiness for professional pedagogical activity | uk |
dc.subject | future teachers | uk |
dc.subject | boarding schools | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | primary school pupils | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу | uk |
dc.title.alternative | Training future teachers to organize a self-study work of primary school children in boarding schools | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Balakireva Victoria Anatoliivna.pdf | 219.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.