Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТвердохлібова, Яніна Миколаївна-
dc.contributor.authorTverdokhlibova, Yanina Nikolaevna-
dc.date.accessioned2022-09-29T08:36:31Z-
dc.date.available2022-09-29T08:36:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗбереження і розвиток традицій пленеру: художня освіта і арт-туризм. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція. 4-5 лютого 2021 р. Одеса: ПДПУ імені К.Д.Ушинського. – С. 64-67.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15872-
dc.description.abstractСтруктурні компоненти метамоделі освітнього вектора передбачають систему навчальних та творчих завдань, зміст яких спрямовано не тільки на оволодіння мовою живописного чи графічного формоутворення, образотворення й професійним ремеслом, а також, і на вирішення завдань формування та розвитку духовної культури особистості майбутнього художника декоративно-прикладного мистецтва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectхудожня освітаuk
dc.subjectосвітній векторuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectнавчально-творча практикаuk
dc.subjectдекоративно-прикладне мистецтвоuk
dc.titleДо проблеми формування духовної культури майбутнього художника в умовах навчально-творчої практикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do problemy.pdf56.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.