Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15819
Title: | Сучасні методи розвитку художньо-образного мислення у створенні композиції |
Authors: | Флорескул, Олег Іванович Флорескул, Олег Иванович Florescul, Oleg |
Keywords: | композиція художньо-образне мислення образ символ знак творчо-розвивальні засоби навчання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Флорескул О. І. Сучасні методи розвитку художньо-образного мислення у створенні композиції / О. І. Флорескул // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 59-61. |
Abstract: | Композиція є здатністю творчо інтерпретувати навколишню дійсність, знаходити образно-цілісну виразність і привносити в неї своє творчо-індивідуальне ставлення. Методи стилізації як формалізація об’ємно-пластичних, колористичних, графічних мотивів, їх спрощення, узагальнення, організація з метою досягнення бажаного смислового і декоративного враження, стильової виразності, є головними завданнями пошуку композиції в мистецтві. В контексті розгляду композиції як засобу розвитку художньо-образного мислення студентів ХГФ, визначаємо необхідність побудови моделі образного мислення, що дозволяє створити даний процес із поєднання форм образності свідомості та в свідомості, що і впливають на процесиосмислення, де на усіх етапах мислення оперує уявленням як стійким взаємозв’язком образів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15819 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Floreskul.pdf | 270.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.