Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15793
Title: | Вплив українського декоративно-прикладного мистецтва на формування компетентностей учнів художніх шкіл |
Authors: | Вербич, Світлана Володимирівна |
Keywords: | композиція декоративно-прикладне мистецтво симетрія художня школа учень |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus» |
Citation: | Вербич С. В. Вплив українського декоративно-прикладного мистецтва на формування компетентностей учнів художніх шкіл / С. В. Вербич // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 16-18. |
Abstract: | В роботі з учнями над темою «симетрія», народній творчості приділяємо вагому увагу. Звертаємось до художніх образів, художньої мови й стилістики народних майстрів, різних, вище наведених напрямків, що мають велику цінність в побудові освітнього процесу в дитячій художній школі на уроках композиції. При вивченні декоративних напрямків учні детально долучаються до досліджень симетрії у народному українському декоративно-прикладного мистецтві, що підіймає рівень свідомості, відчуття себе як частки такої давньої та багатої культури, в якій більша частина композиційної мови та організаційних вирішень побудована саме за законами симетрії, як найбільш архаїчними та природними за своїм походженням. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15793 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Verbych.pdf | 271.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.