Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15791
Title: | Образно-стилістична роль композиції у формуванні компетентності особистості |
Authors: | Валюк, Юрій Петрович |
Keywords: | композиція образ стиль дизайн компетентність |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Валюк Ю. П. Образно-стилістична роль композиції у формуванні компетентності особистості / Ю. П. Валюк // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 12-14. |
Abstract: | У сучасній дизайн-освіті композиція є важливим кроком до становлення (особливої) спеціальної образно-стилістичної компетентності особистості студентів як здатності до безперервного збагачення власного мистецького досвіду, розвитку стилю, естетичного смаку й концептуально-спеціальних здібностей. В сенсі поняття «композиція» виокремлюємо, що композиція є одним з основних організуючих компонентів кожного художнього твору-результату, композиція надає цілісність, підпорядковує усі елементи один одному і цілому. Композиція «тримає» простір, організує його і підпорядковує так званим законам композиції. Знання в галузі композиції відіграють велику роль у розвитку образно-художнього стилю, а усі етапи роботи студентів над композицією є особливо важливими: від роздумів над образом — до розробки композиції, що створює умови і для розвитку їх компетентності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15791 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valiuk.pdf | 271.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.