Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15704
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Віцукаєва, Катерина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T09:35:13Z | - |
dc.date.available | 2022-09-01T09:35:13Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Віцукаєва К. М. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Соціально-педагогічне проєктування» [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 231 «Соціальна робота»]. Одеса : Університет Ушинського, 2022. 27 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15704 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни ВК 2.27 «Соціально-педагогічне проєктування» містять завдання для самостійної роботи студентів, тестові завдання, питання до екзамену, індивідуального навчально-дослідного завдання та методичні рекомендації щодо їх виконання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | ВК 2.27 «Соціально-педагогічне проєктування» | uk |
dc.subject | завдання для самостійної роботи | uk |
dc.subject | тестові завдання | uk |
dc.subject | питання до екзамену | uk |
dc.title | Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Соціально-педагогічне проєктування» | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра педагогічних технологій початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vitsukaіeva.pdf | 336.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.