Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15645
Title: | Dylematy cyfrowej szkoły |
Other Titles: | Dilemmas of Digital School |
Authors: | Gogołek, Włodzimierz |
Keywords: | dukacja e-podręcznik nauczanie IT zagrożenia zdrowie education e-book teaching risk health освіта викладання ризик здоров’я електронна книга |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Астропринт |
Citation: | Gogołek W. Dylematy cyfrowej szkoły / Włodzimierz Gogołek // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Інформаційно-видавничий центр університету ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 33. – С. 133-144. |
Abstract: | Nowe technologie, w tym internet, sprzęt komputerowy i oprogramowanie stały się niezbędnym uzupełnieniem aktywności człowieka — także na wszyst kich etapach edukacji. Nadzwyczajna atrakcyjność tych technologii zachęciła do zbyt pochopnego, ryzykownego przyjęcia modelu ich wprowadzania do praktyki szkolnej. Chodzi szczególnie o zagrożenia wynikające z technologii przekazu treści nauczania uczniom z wykorzystaniem potencjału komputerów. The new technologies, including WWW, computer hardware and software have become a necessary complement to human activity — also at all stages of education. The extraordinary appeal of these technologies has encouraged too hasty, in risky way, adopt the model for entry of the information technologies into school practice. Нові технології, WWW включно, комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення стали необхідною складовою людської діяльності та всіх етапів освіти у тому числі. Надзвичайна привабливість цих технологій надто швидко та ризиковано прийняла модель впровадження інформаційних технологій у шкільну практику. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15645 |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Włodzimierz Gogołek.pdf | 982.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.