Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1559
Назва: | Review of the basic structural components of future teachers’ feelings culture |
Інші назви: | Аналіз основних структурних компонентів культури почуттів майбутніх вчителів |
Автори: | Скоромна, Маріанна Володимирівна Chebykin, Oleksij Yakovych Чебикін, Олексій Якович Skoromna, Marianna Volodymirivna |
Ключові слова: | future teachers’ feelings culture art of teaching teacher’s work emotional intelligence культура почуттів майбутніх вчителів педагогічна майстерність професійна педагогічна діяльність емоційний інтелект |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Skoromna, M. V. Review of the basic structural components of future teacher’ feelings culture. Аналіз основних структурних компонентів культури почуттів майбутніх вчителів / O. Ya. Ghebykin, M. V. Skoromna // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 7. – С. 77-86. – Текст на англ. мові |
Короткий огляд (реферат): | The paper presents the review of theoretical studies of the basic components of future teachers’ feelings culture, which are individually motivational, cognitive and activity, and reflexively estimative. The detailed psychological characteristics of the distinguished components in terms of their relevance for teacher’s work and professional training is introduced. Besides, it has been found that feelings culture is determined by personal qualities and capabilities of a future teacher as well as conditions of their formation in the course of living and mastering the profession. In the course of training, the formation of the above-mentioned components is facilitated by creating favourable psychological climate in a student group, integration of subjects relating to socio-humanitarian and psycho-pedagogical cycles; simulation of special emotive situations in training and education process.У представленій статті на основі теоретичних досліджень зроблено спробу визначити структуру основних компонентів культури почуттів майбутніх вчителів. У результаті ослідницького пошуку з безлічі різних складових виділено основні компоненти структури почуттів. Останні представлені у вигляді таких компонентів, як індивідуально-спонукальний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Представлено детальну психологічну характеристику цих компонентів в аспекті їх важливості для педагогічної діяльності в навчально-професійній підготовці сучасного вчителя. Крім цього, розкрито, що культура почуттів обумовлюється як множинними властивостями, так і здібностями майбутнього вчителя, а також умовами її формування в процесі життя і освоєння педагогічної професії. Відзначено, що всі складові компоненти культури почуттів майбутніх вчителів тісно взаємопов’язані. Для їх ефективного формування важливо в процесі навчально-професійної підготовки майбутніх учителів створити сприятливий психологічний клімат у студентській групі, використовувати інтеграцію дисциплін соціально-гуманітарного та психолого-педагогічних циклів, моделювання різних емоціо- генних ситуацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1559 |
ISSN: | 2311-8466 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skoromna M. V., Chebykin O. Ya..pdf | 316.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.