Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, В.-
dc.date.accessioned2022-08-03T11:12:32Z-
dc.date.available2022-08-03T11:12:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРоманова В. Філософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостями / В. Романова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 40-44.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15539-
dc.description.abstractМи вважаємо, що необхідно намагатися різнобічно розвивати дітей з обмеженими можливостями задля їх успішної безболісної інтеграції зі світом звичайних дітей, та поєднувати це з толерантністю і обізнаністю світової спільноти. Чудовим прикладом є Параолімпійські ігри і взагалі можливість осіб з обмеженими можливостями займатись спортом, навіть якщо й зі спеціальними умовами. Це підіймає дух, дає їм можливість проявити себе на рівні з іншими у власних видах спорту. Лише так, спільними діями ми зможемо полегшити їхнє існування, інтегрувати їх та адаптувати світ до них, як до рівних. Рівний рівному.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk
dc.subjectПараолімпійські ігриuk
dc.subjectсоціальна інтеграція дітейuk
dc.titleФілософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостямиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanova.pdf166.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.