Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсайкова, М.-
dc.date.accessioned2022-08-02T12:43:56Z-
dc.date.available2022-08-02T12:43:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІсайкова М. Вплив малювання на дітей із затримкою психічного розвитку / М. Ісайкова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 52-55.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15533-
dc.description.abstractМожна стверджувати, що малювання як елемент арт-терапія щодо дітей із ЗПР сприяє нормалізації самопочуття пацієнтів, актуалізації можливостей їх особистісного розвитку в контексті соціальних відносин. У них відбувається реалізація нового досвіду, нових стереотипів поведінки, що призводить до покращення їхнього соціального функціонування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectЗПРuk
dc.subjectтворча уяваuk
dc.subjectмалюванняuk
dc.titleВплив малювання на дітей із затримкою психічного розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Isaikova.pdf161.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.