Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Лариса Юріївна-
dc.date.accessioned2022-08-02T10:58:57Z-
dc.date.available2022-08-02T10:58:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВасильєва Л. Ю. Філософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогодення / Л. Ю. Васильєва // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 37-39.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15526-
dc.description.abstractФілософія маркетингу перш за все, це глибоке розуміння необхідності ефективної взаємодії компанії зі споживачем, необхідність чути та розуміти чого хочуть ті, для кого призначений продукт який виводиться на ринок.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфілософія маркетингуuk
dc.titleФілософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогоденняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva.pdf3.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.