Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15517
Title: | «Сад божественних пісень» Г. Сковороди та його втілення в культурі 20-21 століття (А. Тарковський, і Ліна Костенко) |
Authors: | Шевченко, Тетяна Виноградова, Наталія Михайлівна Виноградова, Наталия Михайловна Vynogradova, Natalia Mikhailivna |
Keywords: | Сад Божественних пісень постать Г. Сковороди філософські роздуми Г. Сковороди український дух образ дороги |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Шевченко Т. «Сад божественних пісень» Г. Сковороди та його втілення в культурі 20-21 століття (А. Тарковський, і Ліна Костенко) / Т. Шевченко, Н. М. Виноградова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 126-130. |
Abstract: | Постать Григорія Сковороди дуже часто постає в філософських роздумах. Видатний український філософ-містик, богослов, поет та педагог був чи не найцікавішою постаттю історії українського духу. Що ж так захоплює читачів в його творах, а філософів в його житті? Що ж все по порядку. Оскільки Григорій Сковорода видатний філософ, то в його творчості філософія відбивається теж і для письменників століття, воно залишається натхненням і філософськими пошуками наступних поколінь. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15517 |
Appears in Collections: | Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shevchenko 2022.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.