Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧабан, Є. В.-
dc.date.accessioned2022-08-01T08:04:36Z-
dc.date.available2022-08-01T08:04:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧабан Є. В. Чинники успішного впровадження інклюзивної освіти / Є. В. Чабан // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 158-159.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15475-
dc.description.abstractПроблема визначення основних чинників формування, впровадження та реалізації інклюзивної освіти в будь-якій країні є важливою та актуальною для педагогічної теорії та практики. Необхідність вивчення цієї проблеми викликана тим, що знання чинників, які можуть впливати на процес впровадження інклюзивної освіти, відіграє істотну роль у формуванні основних етапів та напрямів її подальшого розвитку. Слід зазначити, що сьогодні у педагогічній літературі не існує єдиної певної класифікації чинників формування та реалізацію інклюзивної освіти. Під основними чинниками слід розуміти такі умови, які сприятимуть, а їх відсутність перешкоджатиме зазначеним процесам.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.titleЧинники успішного впровадження інклюзивної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaban.pdf3.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.