Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15469
Title: | The main provisions of communicative ethics |
Other Titles: | Основні положення комунікативної етики |
Authors: | Voskoboinik, Anastasia Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna |
Keywords: | комунікативна етика спілкування моральні відносини комунікативна діяльність communicative ethics moral relations communication communicative activity |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Voskoboinik А. The main provisions of communicative ethics / А. Voskoboini, О. В. Petinova // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 54-56. |
Abstract: | Trying to behave decently is the norm of life and society. Regardless of the type of communication, communication participants form an attitude towards each other. Communicative activity should not generate aggression, it should be as effective as possible (not under pressure). In general, in the process of communication should use such techniques as request, advice, suggestion. Direct orders, insults, remarks, prohibitions should be avoided. Thus, the ethical component of the communicative process orients education to the development in the individual of the necessary communicative ethical qualities, such as: self-esteem, reciprocity, tolerance, responsibility, justice. The formation of communicative ethics allows to effectively organize and predict the educational process, focused on future professional activity and adaptation in modern socio-economic conditions. Намагання поводитися пристойно - норма життя і суспільства. Незалежно від вид спілкування, учасники спілкування формують ставлення до кожного інший. Комунікативна діяльність не повинна породжувати агресію, вона повинна бути як максимально ефективний (не під тиском). Загалом, в процесі спілкування має використовувати такі прийоми, як прохання, порада, пропозиція. Прямий слід уникати наказів, образ, зауважень, заборон. Отже, етична складова комунікативного процесу орієнтує виховання на розвиток особистості необхідних комунікативно-етичних якостей, таких як: самооцінка, взаємність, толерантність, відповідальність, справедливість. Формування комунікативної етики дозволяє ефективно організовувати та прогнозувати навчальний процес, орієнтований на майбутнє професійна діяльність та адаптація в сучасних соціально-економічних умовах |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15469 |
Appears in Collections: | Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voskoboinik Anastasia 2022.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.