Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15436
Назва: | Проблема наукової освіти у сучасних дискурсах |
Автори: | Гальченко, Максим Сергійович Halchenko, M. S. |
Ключові слова: | наукова освіта сучасний дискурс соціокультурне життя |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гальченко М. С. Проблема наукової освіти у сучасних дискурсах / М. С. Гальченко // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 17-20. |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз досвіду соціокультурного життя в «реторті» наукової освіти може бути джерелом «евристичних імпульсів» для теоретичних висновків і визначень теперішнього і майбутнього життя людини. Зокрема, її можливостей пізнавати світ з позицій наукового підходу і створювати свою, власну дійсність, спроектовану на основі одержаних знань. Аналіз взаємозв’язку науки і освіти показує своєрідність кожного наукового знання, яке опредметнилося у фізику, математику, біологію, історію тощо. Витоки цієї своєрідності – в органічному зв’язку з їх вивченням. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15436 |
Розташовується у зібраннях: | Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Halchenko M. S. 2022.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.