Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15384
Title: | Аксіологічний і акмеологічний підходи у формуванні соціально успішної особистості учня |
Authors: | Нечерда, В. Б. |
Keywords: | соціально-успішна особистість учня аксіологічнийпідхід акмеологічний підхід ситуація успіху освітній процес |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Нечерда В. Б. Аксіологічний і акмеологічний підходи у формуванні соціально успішної особистості учня / В. Б. Нечерда // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 60-61. |
Abstract: | Формування соціально успішної особистості учня є одним із пріоритетних завдань у системі сучасної освіти. Його вирішення потребує створення в закладах загальної середньої освіти сприятливих умов для інтеріоризації учнями соціально значущих норм і цінностей, активізації їх прагнень бути соціально успішними, обрання ними власних моделей соціальної успішності. З цією метою застосовують різні теоретико-методологічні підходи. Аналіз психолого-педагогічних джерел і масової освітньої практики дає підстави стверджувати, що процес формування соціально успішної особистості учня ефективніше відбувається у річищі акмеологічного й аксіологічного підходів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15384 |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Necherda 2022.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.