Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1535
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євченко, Ірина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Yevchenko, Iryna Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T08:00:03Z | - |
dc.date.available | 2019-02-13T08:00:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Євченко, І. М. Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ірина Миколаївна Євченко; наук. кер. В. В. Турбан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 18 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1535 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних засад формування у студентів здатності до самоствердження. У дисертації здійснено спробу систематизації на теоретичному та емпіричному рівнях даних щодо сутності самоствердження, його загальних характеристик та вікових особливостей. Проведено науково-категоріальний аналіз понять, які є спорідненими за своїм значенням до поняття самоствердження. Уточнено зміст поняття «здатність до самоствердження». В ході емпіричного дослідження з’ясовані психологічні особливості студентів з різними стратегіями самоствердження, що дозволило визначити спектр властивостей особистості, що є психологічним базисом формування конструктивних та неконструктивних стратегій самоствердження. The dissertation is devoted to the study of psychological principles of forming students' capacity for self-affirmation. The dissertation is an attempt to systematize the data concerning the sense of self-affirmation phenomenon, its general characteristics and age peculiarities on the theoretical and empirical levels. A scientific analysis of categorical notions related in meaning to the concept of self-affirmation is made. The content of the “capacity for self-affirmation” notion is specified. During the empirical research the psychological characteristics of students with different strategies for self-affirmation were elucidated. That enabled us to define a range of personality traits which is the psychological basis of constructive and non-constructive strategies of self-affirmation development. A program to form students' capacity for a constructive self-affirmation strategy is developed and tested. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | самоствердження | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | стратегія домінування | uk |
dc.subject | стратегія самопригнічення | uk |
dc.subject | конструктивна стратегія | uk |
dc.subject | психологічні засади самоствердження | uk |
dc.subject | формування здатності до самоствердження | uk |
dc.subject | self-affirmation | uk |
dc.subject | the students | uk |
dc.subject | domination strategy | uk |
dc.subject | self-suppression strategy | uk |
dc.subject | constructive strategy | uk |
dc.subject | psychological principles of self-affirmation | uk |
dc.subject | ability to self-affirmation development | uk |
dc.title | Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження | uk |
dc.title.alternative | Psychological principles of forming students' capacity for self-assertion | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yevchenko.pdf | 215.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.