Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15358
Title: | Проблема достовірності оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на прикладі ЗНО з математики |
Authors: | Яковлєва, Ольга Миколаївна Iakovlieva, Olga Mykolaivna Соловейчук, О. М. |
Keywords: | підготовка випускників з математики педагогічне оцінювання оцінювання з математики зовнішне незалежне оцінювання з математики тестування з математики |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Яковлєва О. М. Проблема достовірності оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на прикладі ЗНО з математики / О. М. Яковлєва, О. М. Соловейчук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 238-240. |
Abstract: | В останні роки аналіз результатів Зовнішнього Незалежного Оцінювання з математики фіксує зниження рівня навчальної підготовки з математики випускників, що автоматично тягне за собою зниження рейтингового вступного балу в заклади вищої освіти. З 2017 року ЗНО стало обов’язковим з математики або історії України на вибір, а вже з 2021 року тестування з математики –обов’язкове. І, хоча, рівень складності завдань знижується, а перелік додаткових матеріалів, якими можна скористатися під час виконання роботи, розширюється, статистика невблаганно демонструє зниження середнього балу складання ЗНО з математики та збільшення кількості учасників, які не подолали позначку «склав». |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15358 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iakovlieva Olga Mykolaivna 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.