Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15345
Title: | Обгрунтування вибору дизайну ICR в Університеті Ушинського |
Authors: | Тарасенко, Андрій Андрійович Тарасенко, Андрей Андреевич Tarasenko, Andriy Andriyovych |
Keywords: | дизайн ICR дизайн в Університеті Ушинського модернізація аудиторії поліпшення співпраці та гнучкості вибір кольорів |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Тарасенко А. А. Обгрунтування вибору дизайну ICR в Університеті Ушинського / А. А. Тарасенко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 201-206. |
Abstract: | Умежах міжнародного проекту MoPED – (Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання) було розроблено ряд рішень що до майбутнього дизайну модернізованої аудиторії згідно з ідеями інноваційного учбового простору (Innovative Classroom, ICR). Каталізований цифровими технологіями та цілісним поглядом на навчання, сучасний дизайн навчального простору повинен враховувати широкий спектр навчальних заходів та середовищ, необхідних студентам для реалізації сучасного освітнього досвіду. Кольори викликають різні фізіологічні реакції на кров’яний тиск, частоту серцевих скорочень, дихання, травлення, температуру тіла та діяльність мозку. Різні довжини хвиль кольорів впливають навіть на сліпих людей, як підтвердив нейропсихолог Курт Гольдштейн. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15345 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tarasenko Andriy Andriyovych.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.