Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15335
Title: | Розвиток культурної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтерактивного навчання в процесі викладання фахових методик |
Authors: | Просенюк, Анжела Іванівна Просенюк, Анжела Ивановна Prosenyuk, Angela Ivanivna Руденко, Юлія Анатоліївна Руденко, Юлия Анатольевна Rudenko, Yuliia Anatoliivna |
Keywords: | викладання фахових методик культурна компетентність фахівців фахівці дошкільної освіти інтерактивне навчання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Просенюк А. І. Розвиток культурної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтерактивного навчання в процесі викладання фахових методик / А. І. Просенюк, Ю. А. Руденко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 177-179. |
Abstract: | Актуальність та нагальна затребуваність формування ціннісних орієнтацій із розвитком такого важливого її складника як культурна компетентність у майбутніх фахівців дошкільної освіти наразі особливо очевидна, оскільки в епіцентрі драматичних подій, які переживає наше суспільство, опинилися діти. Відтак, освітній процес на факультеті дошкільної педагогіки та психології вибудовується так, щоб і на аудиторних заняттях, і в поза аудиторний час студентам надавалася можливість проявити свої почуття й здійснювати відповідний емоційний відгук на отриману інформацію, звичайно, науково перевірену. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15335 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prosenyuk Angela Ivanivna 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.