Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15327
Title: | Змішане вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти |
Authors: | Оськіна, Наталія Олександрівна Oskina, Natalia Oleksandrivna |
Keywords: | вивчення іноземних мов вища освіта змвшане навчання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Оськіна Н. О. Змішане вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти / Н. О. Оськіна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 154-155. |
Abstract: | Під час вивчення іноземних мов студенти переходять від особистого спілкування до асиметричної роботи в процесі інтеграції змішаного навчання, де технологія є ефективним інструментом для обміну та спілкування. Змішане навчання поступово знижує роль викладача як організатора процесу вивчення іноземних мов: вчитель відповідає на запитання, ставить завдання, розв’язує задачі. Одночасно роль викладача змішується від суб’єкта передачі інформації та знань наставнику з акцентом на студента як ключового суб’єкта навчального процесу. Змішане навчання забезпечує розвиток соціальних та комунікативних навичок студентів; розвиває здатність ефективно взаємодіяти та обмінюватися для вирішення спільних проблем. Такий підхід, орієнтований на студента, підвищує рівень мотивації всіх зацікавлених сторін: викладач відчуває себе більш потрібним, особливо коли виникають проблеми, студент стає більш організованим і відповідальним, а також самостійним. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15327 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Oskina Natalia Oleksandrivna 2022 .pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.