Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішеніна, Т. М.-
dc.date.accessioned2022-07-11T07:21:07Z-
dc.date.available2022-07-11T07:21:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМішеніна Т. М. Редакторське читання та контекстне моделювання соціальної реклами майбутніми редакторами у змісті курсу «Методика редагування медіатекстів» / Т. М. Мішеніна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 137-139.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15321-
dc.description.abstractОсновними завданнями дисципліни «Методика редагування медіатекстів» визначено: поглибити знання про методику редагування медіатекстів; онтологію медіалінгвістики, медіаосвіти, (з урахуванням взаємозв’язків із суміжними галузями), методичний інструментарій у редагуванні медіатекстів; розширити уявлення про медіадискурс у сучасному цифровому полікультурному просторі, моделі медіакомунікації; архітектоніку медіатексту; забезпечити методичну підготовку майбутніх фахівців у редагуванні медіатекстів із застосуванням прийомів, методів і технологій; сформувати знання основних методів, прийомів і технологій аналізу архітектоніки медіатексту й редагування залежно від типології й жанристики; виробити уміння застосовувати прийоми, методи й технології у редагуванні медіапродукту з урахуванням специфіки медіатексту; розробляти процедуру контент-редагування задля дотримання текстуальних, художньо-технічних, художньо-графічних і технологічних вимог до культури медіавиданняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодика редагування медіатекстівuk
dc.subjectредакторське читанняuk
dc.subjectнавчання майбутніх редакторівuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectмоделювання дискурсу текстуuk
dc.subjectмедіавиданняuk
dc.titleРедакторське читання та контекстне моделювання соціальної реклами майбутніми редакторами у змісті курсу «Методика редагування медіатекстів»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mishinina Т. 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.