Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучерява, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorKucheryava, Oksana Anatoliіvna-
dc.date.accessioned2022-07-08T10:45:00Z-
dc.date.available2022-07-08T10:45:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКучерява О. А. Стратегії розвитку критичного мислення на практичних заняттях із синтаксису української мови / О. А. Кучерява // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 101-104.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15308-
dc.description.abstractУ статті розкрито питання стосовно розвитку критичного мислення на практичних заняттях із синтаксису української мови. Однією з важливих властивостей критичного мислення є рефлексивність, тому практичні заняття із синтаксису української мови обов'язково включали завдання на самоаналіз, щоб студенти мали змогу переосмислити отриману інформацію, проаналізувати й оцінити свою діяльність на занятті і прийняти рішення щодо подальшого поглиблення знань і вдосконалення вмінь, саморозвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсинтаксис української мовиuk
dc.subjectпрактичні заняттяuk
dc.subjectрефлексивністьuk
dc.titleСтратегії розвитку критичного мислення на практичних заняттях із синтаксису української мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucheryava O 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.