Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15304
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качайло, К. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-08T09:48:13Z | - |
dc.date.available | 2022-07-08T09:48:13Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Качайло К. А. інгвокультурологічний аналіз фразелогізмів у перекладацькій практиці майбутніх філологів / К. А. Качайло // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 87-89. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15304 | - |
dc.description.abstract | Лінгвокультурологічний аналіз у перекладацькій практиці дозволяє не лише виробити компетентність у герменевтиці фразеологізмів, що відтворюють ментальність, але також дозволяють здійснити переклад таких мовних одиниць адекватним і точним з позиції мовної картини світу представників лінгвокультури. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | лінгвокультурологічний аналіз | uk |
dc.subject | перекладацька практика | uk |
dc.subject | компетентність у герменевтиці фразеологізмів | uk |
dc.subject | лінгвокультура | uk |
dc.subject | майбутні філологи | uk |
dc.title | інгвокультурологічний аналіз фразелогізмів у перекладацькій практиці майбутніх філологів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Modern methods and forms of organization of the educational process 2022 (1).pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.