Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15273
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kiv, Arnold | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhiy | - |
dc.contributor.author | Shyshkina, Maria | - |
dc.contributor.author | Striuk, Andrii | - |
dc.contributor.author | Striuk, Mykola | - |
dc.contributor.author | Yechkalo, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Mintii, Iryna | - |
dc.contributor.author | Nechypurenko, Pavlo | - |
dc.contributor.author | Kalinichenko, Olga | - |
dc.contributor.author | Kolgatina, Larisa | - |
dc.contributor.author | Vlasenko, Kateryna | - |
dc.contributor.author | Amelina, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Semenikhina, Olena | - |
dc.contributor.author | Ків, Арнольд | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-05T20:50:29Z | - |
dc.date.available | 2022-07-05T20:50:29Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Kiv Arnold E. 9th Workshop on Cloud Technologies in Education: Report / Arnold E. Kiv , Serhiy O. Semerikov, Mariya P. Shyshkina, Andrii M. Striuk, Mykola I. Striuk, Yuliia V. Yechkalo, Iryna S. Mintii, Pavlo P. Nechypurenko, Olga O. Kalinichenko, Larisa S. Kolgatina, Kateryna V. Vlasenko, Svitlana M. Amelina, Olena V. Semenikhina // CTE 2021: 9th Workshop on Cloud Technologies in Education, December 17, 2021. - Kryvyi Rih, Ukraine. - Р. 1-77. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15273 | - |
dc.description.abstract | This is an introductory text to a collection of selected papers from the 9th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2021) which held in Kryvyi Rih, Ukraine, on the December 17, 2021. It consists of short introduction, papers’ review and some observations about the event and its futur. Це вступний текст до збірки вибраних доповідей 9-го семінару з хмарних технологій в освіті (CTE 2021), який відбувся у Кривому Розі, Україна, 17 грудня 2021 року. Він складається з короткого вступу, огляду доповідей і деякі зауваження щодо події її майбутнього. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Kryvyi Rih, Ukraine | uk |
dc.subject | Adaptive Cloud Learning Platforms | uk |
dc.subject | Blended Learning | uk |
dc.subject | Blockchain in Education | uk |
dc.subject | Cloud-based AI Education Applications | uk |
dc.subject | Cloud-based E-learning Platforms | uk |
dc.subject | Tools and Services | uk |
dc.subject | Cloud-based Learning Environments | uk |
dc.subject | Competency-Based Education Platforms | uk |
dc.subject | Digital Transformation of Education | uk |
dc.subject | Immersive Technology Applications in Education | uk |
dc.subject | Social Analytics in Education | uk |
dc.subject | Educational Data Mining | uk |
dc.subject | Emotion AI | uk |
dc.subject | Smart Campus Technologies | uk |
dc.subject | адаптивні хмарні навчальні платформи | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | блокчейн в освіті | uk |
dc.subject | хмарні освітні програми | uk |
dc.subject | хмарні платформи електронного навчання | uk |
dc.subject | інструменти та служби | uk |
dc.subject | хмарне навчання | uk |
dc.subject | освітні платформи на основі компетенцій | uk |
dc.subject | соціальна аналітика в освіті | uk |
dc.subject | технології Smart Campus | uk |
dc.subject | технології Smart Campus | uk |
dc.subject | Mobile Learning | - |
dc.subject | цифрова трансформація освіти | - |
dc.subject | інтелектуальний аналіз освітніх даних | - |
dc.subject | емоційний штучний інтелект | - |
dc.subject | технологічні програми в освіті | - |
dc.subject | мобільне навчання | - |
dc.title | 9th Workshop on Cloud Technologies in Education: Report | uk |
dc.title.alternative | 9-й семінар з хмарних технологій в освіті: доповідь | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Arnold E. Kiv 2021.pdf | 9.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.