Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15263
Title: | Особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми з посттравматичним стресовим розладом |
Authors: | Балакірєва, Вікторія Анатоліївна Балакирева, Виктория Анатольевна Balakireva, Victoria Anatoliivna |
Keywords: | вчитель початкової школи діти з стресовим розладом посттравматичний стресовий розлад травматичні події травмована дитина |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Балакірєва В. А. Особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми з посттравматичним стресовим розладом / В. А. Балакірєва // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. - С. 7-9. |
Abstract: | Посттравматичний стресовий розлад може проявлятися як психічний дисбаланс, дратівливість, порушення сну та більш серйозні нейросоматичні розлади. Особливість проявів цього синдрому у дітей полягає в тому, що діти, які пережили важкі випробування війни, смерть близьких чи знайомих, відчувають, що їхнє життя може закінчитися в будь-який момент, замикаються в собі. Знищена знайома «картина світу» дитини, бракує розуміння і життєвого досвіду, як її відновити, і навіть розуміння того, що її можливо відновити. Наслідки такої психологічної травми є катастрофічними, і зрозуміло, наскільки це випробування є серйозним для дитячої психіки. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15263 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balakireva Victoria Anatoliivna 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.