Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1525
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ерсьозоглу, Ісмаїл | - |
dc.contributor.author | Ersezohlu, Ismail | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T11:11:35Z | - |
dc.date.available | 2019-02-12T11:11:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ерсьозоглу, І. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ісмаїл Ерсьозоглу; наук. кер. Н. М. Черненко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1525 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності у ЗНЗ (андрагогічна спрямованість професійного навчання майбутніх менеджерів освіти; створення інформаційно-ресурсної бази для забезпечення процесу підготовки майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності; наявність досвіду інформаційно-аналітичної діяльності в реальних ситуаціях управління загальноосвітнім навчальним закладом); розкрито сутність і структуру інформаційно-аналітичної діяльності у ЗНЗ; визначено її компоненти (когнітивно-діяльнісний, соціально-комунікативний), критерії (обізнаність, навченість, комунікативність, рефлексивність), показники, схарактеризовано рівні підготовленості (високий, достатній, середній, низький); розроблено й апробовано модель та експериментальну методику підготовки майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. The dissertation introduces the pedagogical conditions of preparing future education managers for the information analytics at general educational institutions (andragogical orientation of professional training; creation of information and resource basis for providing the process of preparing future education managers for the information analytics; experience of information analytics activity in real situations of managing a general educational institution). The essence and structure of information analytics carried out by an education manager at a general educational institution are revealed; the components (cognitive and activity, social and communicative) and criteria of this phenomenon (awareness, proficiency, communication skills, reflexivity) are determined; the levels of future education managers’ proficiency (high, sufficient, medium, low) are described; the model and experimental technique of preparing future education managers for the information analytics at higher educational institutions are developed and approbated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутні менеджери освіти | uk |
dc.subject | інформація | uk |
dc.subject | інформаційно-аналітична діяльність | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | загальноосвітній навчальний заклад | uk |
dc.subject | future education managers | uk |
dc.subject | information analytics | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах | uk |
dc.title.alternative | х | uk |
dc.title.alternative | Preparing future education managers for information analytics at general educational institutions | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ersezohlu Ismail.pdf | 223.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.