Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15232
Title: | The development direction of china and ukraine in the field of education under the framework of "One belt one road" |
Other Titles: | Напрям розвитку Китаю та України у сфері освіти в рамках програми «Один пояс - один шлях» |
Authors: | Li Xuelu |
Keywords: | the national education system One Belt One Road Chinese language національна система освіти китайська мова |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ФОП Бондаренко М. О. |
Citation: | Li Xuelu The development direction of china and ukraine in the field of education under the framework of "One belt one road" / Li Xuelu // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 105-108. |
Abstract: | In the past ten years, higher education cooperation and exchanges between China and Ukraine have shown a momentum of rapid progress. Under the influence of the " One Belt One Road" initiative, many Ukrainian universities have also increased their ties with well-known Chinese language and technology universities, to strengthen the cooperation and exchanges between colleges and universities. За останні десять років вищої освіти співробітництво та обміни між Китаєм і Україною продемонстрували швидкість швидкого прогресу. Багато українських університетів також посилили зв’язки з відомими китайцями, щоб посилити співпрацю та обміни між коледжами та університетами. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15232 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Li Xuelu T 2022.pdf | 6.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.