Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15231
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щекотиліна, Наталя Федорівна | - |
dc.contributor.author | Shchekotylina, Natalia Fedorivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-30T07:45:26Z | - |
dc.date.available | 2022-06-30T07:45:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Щекотиліна Н. Ф. Основи підготовки майбутніх учителів фізичної культури / Н. Ф. Щекотиліна // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 101-105. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15231 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено теоретичні питання організації підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями в умовах інклюзії. Що полягає в послідовному формуванні у майбутніх фахівців засвоєння необхідного обсягу з теоретичних й практичних знань, умінь, навичок щодо зміцнення здоров’я дітей з особливими освітніми потребами, підвищення працездатності за рахунок максимального залучення на уроках фізичної культури. The article examines the theoretical issues of organizing the training of future physical education teachers to work with students in an inclusive environment. What is the consistent formation of future professionals to acquire the necessary amount of theoretical and practical knowledge, skills, abilities to promote the health of children with special educational needs, increase efficiency through maximum involvement in physical education classes. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бондаренко М. О. | uk |
dc.subject | педагогічний супровід | uk |
dc.subject | професійно-методична спрямованість | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури у закладах загальної сернедньої освіти | uk |
dc.subject | pedagogical support | uk |
dc.subject | professional and methodological orientation | uk |
dc.subject | inclusive education | uk |
dc.subject | future physical education teachers in general secondary education institutions | uk |
dc.title | Основи підготовки майбутніх учителів фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Fundamentals of preparation of future teachers of physical culture to work with students in inclusion | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Natalia Shchekotylina 2022.pdf | 6.75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.