Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15229
Title: | Якість дошкільної освіти: реалії та перспективи |
Other Titles: | Quality of preschool education: realities and prospects |
Authors: | Сараєва, І. |
Keywords: | діти дошкільного віку дошкільна освіта якість освіти якість дошкільної освіти критерії якості дошкільної освіти preschool children preschool education quality of preschool education quality criteria of preschool education quality of education |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ФОП Бондаренко М. О. |
Citation: | Сараєва І. Якість дошкільної освіти: реалії та перспективи / І. Сараєва // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 93-97. |
Abstract: | У статті визначено сутність понять «якість освіти», «якісь дошкільної освіти», зміст термінологічних джерел та поглядів науковців. Досліджено погляди як вітчизняних так і зарубіжних вчених щодо актуальної проблеми здобуття дітьми дошкільного віку якісної дошкільної освіти. The article defines the essence of the concepts of "quality of education", "some preschool education" in the content of terminological sources and views of scientists. The views of both domestic and foreign scientists on the current problem of obtaining quality preschool education by preschool children are studied. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15229 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iryna Saraieva 2022.pdf | 6.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.