Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15225
Title: | Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку |
Other Titles: | Theoretical fundamentals of development of reflection and features of preparation of future teachers for its application with children of preschool ag |
Authors: | Покрепа, С. Кондратець, І. |
Keywords: | вища освіта майбутні педагоги особливості підготовки теоретичні засади рефлексія дитина дошкільного віку особистісна компетентність особистість higher education future teachers peculiarities of training theoretical principles reflection preschool child personality personal competence |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ФОП Бондаренко М. О |
Citation: | Покрепа С. Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку / С. Покрепа, І. Кондратець // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 75-79. |
Abstract: | У статті висвітлено теоретичний аспект феномену «рефлексія», вплив на становлення особистості дитини дошкільного віку, формування особистісної компетентності; окреслено основні акценти, на які має звертати увагу майбутній педагог. Проаналізовано сучасний стан дослідження питання рефлексії у взаємодії з дітьми дошкільного віку: у наукових розвідках і програмних документ. The article highlights the theoretical aspect of the phenomenon of reflection, the impact on the formation of the personality of a preschool child, the formation of personal competence; the main accents to which the future teacher should pay attention are outlined. The current state of research on the issue of reflection in interaction with preschool children is analyzed: in scientific research and program documents. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15225 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sofia Pokrepa 2022.pdf | 6.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.