Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15224
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Оліяр, Марія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Oliyar, Maria Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T19:43:46Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T19:43:46Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Оліяр М. П. Технології формування педагогічної етики майбутніх учителів початкових класів / П. М. Оліяр // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 71-75. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15224 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування професійної етики майбутніх учителів початкових класів. Уточнено поняття «професійна етика майбутнього педагога», розкривається його сутність та зміст. Провідною методологічною позицією процесу формування педагогічної етики студентів визначено поєднання компетентнісного та діяльнісного підходів. Схарактеризовано найбільш результативні прийоми та інноваційні технології, що сприяють формуванню педагогічної етики майбутніх учителів початкових класів. The article considers the problem of formation of professional ethics of future primary school teachers. The concept of "professional ethics of the future teacher" is specified, its essence and content are revealed. The leading methodological position of the process of formation of pedagogical ethics of students is a combination of competence and activity approaches. The most effective methods and innovative technologies that contribute to the formation of pedagogical ethics of future primary school teachers are characterized. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бондаренко М. О. | uk |
dc.subject | етика | uk |
dc.subject | професійна етика | uk |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk |
dc.subject | професійна етика вчителя початкових класів | uk |
dc.subject | інноваційні освітні технології | uk |
dc.subject | ethics | uk |
dc.subject | professional ethics | uk |
dc.subject | future primary school teachers | uk |
dc.subject | professional ethics of primary school teachers, i | uk |
dc.subject | nnovative educational technologies | uk |
dc.title | Технології формування педагогічної етики майбутніх учителів початкових класів | uk |
dc.title.alternative | Technologies of formation of pedagogical ethics future primary class teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mariia Oliiar 2022.pdf | 6.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.