Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1521
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ерсьозоглу, Рукіє | - |
dc.contributor.author | Ersozoglu, Rukiye | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T10:33:22Z | - |
dc.date.available | 2019-02-12T10:33:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Ерсьозоглу, Р. Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Рукіє Ерсьозоглу; наук. кер. В. В. Корнещук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 234 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1521 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше розкрито сутність феномена «професійна надійність майбутнього менеджера освіти», виявлено його структурні компоненти (психологічний, процесуальний та компонент саморегуляції); визначено критерії (активізованість, оперативність, трансситуативність) та показники (гнучкість мислення, рухливість нервових процесів, мотивація досягнення успіху й запобігання невдач; стратегії та моделі поведінки подолання; професійно важливі якості; суб’єктивний контроль, самоактуалізація, здатність до самоуправління) професійної надійності майбутніх менеджерів освіти; визначено й схарактеризовано рівні професійної надійності майбутніх менеджерів освіти (низький, середній, достатній); визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано тренінгову технологію формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти. In the thesis the essence of the phenomenon of “would-be education manager’s professional resiliency” has been revealed for the first time, its structural components (psychological, process and self-regulation ones) have been found out; criteria (activated, efficiency and trans-situativeness) and indicators (flexibility of thinking, the mobility of nervous processes, motivation to achieve success and avoid failure, strategies and behaviors to overcome; professionally important qualities, subjective control, self actualization, the ability of self-control) of education would-be managers’ professional resiliency have been defined; the levels of education would-be managers’ professional resiliency (low, medium, sufficient) have been identified and characterized; training technology of forming education would-be managers’ professional resiliency has been determined, theoretically substantiated and experimentally tested. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутній менеджер освіти | uk |
dc.subject | професійна управлінська діяльність | uk |
dc.subject | професійна надійність | uk |
dc.subject | тренінгова технологія | uk |
dc.subject | would-be education manager | uk |
dc.subject | professional management | uk |
dc.subject | professional resiliency | uk |
dc.subject | training technologies | uk |
dc.title | Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці | uk |
dc.title.alternative | Forming of would-be education managers’ professional resiliency by training technologies in professional preparation | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ersozoglu, Rukiye.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.