Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15211
Title: | Методичний супровід майбутніх педагогів до планування й організації полілогів з дітьми дошкільного віку |
Authors: | Власова, В. Кондратець, І. |
Keywords: | вища освіта методичний супровід майбутні педагоги організація полілогів мовленнєва компетентність higher education methodical support future teachers organization of polylogues speech competence polylogue |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ФОП Бондаренко М. О. |
Citation: | Власова В. Методичний супровід майбутніх педагогів до планування й організації полілогів з дітьми дошкільного віку / В. Власова, І. Кондратець // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 24-28. |
Abstract: | У статті проаналізовано сутність феномену «полілог»; особливості, види, механізми проведення з дітьми дошкільного віку. Окреслено основні аспекти здійснення методичного супроводу майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти в плануванні та організації полілогів із дітьми. The essence of the phenomenon of polylogists is analyzed in the article; features, types, mechanisms of conducting with preschool children. The main aspects of the implementation of methodological support for future teachers of preschool education in the planning and organization of polylogues with children are outlined. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15211 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vira Vlasova 2022.pdf | 6.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.