Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1520
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Александров, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Aleksandrov, Vyacheslav Mykolayovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T10:26:57Z | - |
dc.date.available | 2019-02-12T10:26:57Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Александров, В. М. Методика інтенсивного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Вячеслав Миколайович Александров; наук. кер. Л. М. Черноватий; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1520 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню проблеми інтенсивного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови. Обґрунтовано перспективність інтенсивної поетапно-концентричної моделі для забезпечення корпоративного навчання. Аргументовано необхідність вивчення специфіки діяльності конкретного виробництва для створення максимально однорідних груп інженерів за рівнями володіння мовою та приналежністю до відповідних відділів з метою реалізації потенціалу інтенсивної форми навчання; визначено його цілі, принципи організації та зміст методики. The thesis deals with a research into the development of the model of intensive teaching professionally oriented English to engineers. The potential of the stage-concentric approach within the corporate framework to sustain such model has been substantiated. The author argues for the need to take into account the nature of the specific enterprise subdivisions’ operation while distributing engineers among academic groups to provide for the latter uniformity concerning the engineers’ language command and affiliation with the purpose to realize the full potential of the intensive approach. The latter’s aims, principles and subject-matter have been specified. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методика інтенсивного навчання інженерів | uk |
dc.subject | професійно-орієнтована англійська мова | uk |
dc.subject | поетапно-концентрична модель навчання | uk |
dc.subject | система вправ | uk |
dc.subject | особливості контролю | uk |
dc.subject | methodology of intensive teaching English to engineers | uk |
dc.subject | professionally oriented English | uk |
dc.subject | stage-concentric approach to teaching | uk |
dc.subject | system of exercises | uk |
dc.subject | peculiarities of evaluation | uk |
dc.title | Методика інтенсивного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови | uk |
dc.title.alternative | Methodology of Intensive Teaching Professionally Oriented English to Engineers | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Aleksandrov Vyacheslav Mykolayovych.aref.pdf | 250.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.