Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПеріус, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-06-10T12:33:02Z-
dc.date.available2022-06-10T12:33:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПеріус Н. В. Технології формування соціально-психологічної компетентності в майбутніх педагогів шляхом включення до різних видів діяльності / Н. В. Періус // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 165-170.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15137-
dc.description.abstractУ статті представлено опис складових технології формування соціально-психологічної компетентності майбутніх педагогів. Програма професійного тренінгу містить три блоки вправ, кожен з яких орієнтований на розвиток певної особистісної якості одного з трьох компонентів соціально-психологічної компетентності: мотиваційно-ціннісний, операційний, функціональний компоненти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціально-психологічна компетентністьuk
dc.subjectрольова граuk
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгuk
dc.subjectпсиходрамаuk
dc.titleТехнології формування соціально-психологічної компетентності в майбутніх педагогів шляхом включення до різних видів діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perius.pdf233.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.